30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
مزایای ارسال پیامک انبوه غرفه داران نمایشگاه

مزایای ارسال پیامک انبوه غرفه داران نمایشگاه

8

تا حالا فکر کردید چه تعداد نمایشگاه داخلی و بین‌المللی در سطح دنیا برگزار می‌شود؟

نمایشگاه‌ها و همایش‌ها بهترین فرصت برای صاحبین مشاغل است تا هم با یکدیگر روابط کاری داشته باشند و هم از نزدیک با مشتریان و مخاطبانشان در تعامل باشند. بسیاری از قراردادهای بزرگ تجاریِ سال‌های اخیر در همین نمایشگاه‌ها امضا شدند و بسیاری از برندها روابط مشترک کاری را بعد از آشنایی در همین غرفه‌ها شروع کردند.

تعامل با مشتری، اطلاع رسانی انبوه و به‌ موقع درباره نمایشگاه از کارهایی مهمی است که برندهای مختلف برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند. از طرف دیگر بسیاری از اطلاع‌رسانی‌ها دربارۀ برنامه‌های تجاری و اقتصادی سال‌های بعد از طریق حضور نمایشگاه انجام می‌شود و البته فرصتِ مناسب کسب‌وکارها برای فروش بیشتر است. با این همه مزایا شاید متوجه شدید که چرا همیشه نمایشگاه‌ها حسابی شلوغند و هر دو طرف هم مشتری و هم غرفه‌داران حسابی از موقعیت راضی هستند!

ارسال پیامک انبوه برای غرفه داران نمایشگاهحالا که با اهمیّت برگزاری نمایشگاه آشنا شدید، شاید این سوال برایتان پیش آمده که بهترین راه تعامل با مشتری در این فضای مثبت، آماده کردن لیستی از بازدیدکنندگان به عنوان اعضای باشگاه مشتریان و اطلاع‌رسانی به آن‌ها برای محصولات بعدی چیست؟

درست حدس زدید، پنل پیامکی و ارسال پیامک انبوه غرفه داران نمایشگاه همان چیزی است که شاید خیلی‌ها به آن کمتر توجه کردند و ما می‌خواهیم مفصل درباره‌اش صحبت کنیم!

ارسال پیامک انبوه غرفه داران نمایشگاه

بیایید همین اول درباره پنل پیامکی بدانید و بعد سراغ ارسال پیامک انبوه غرفه داران نمایشگاه برویم.

تاحالا به پیام‌هایی تبلیغاتی که برایتان ارسال شده، توجه کردید؟ این پیامک‌ها که از طرف برندها، فروشگاه‌ها آنلاین، ارگان‌ها و سازمان‌ها برای من و شما و هزاران نفر دیگر ارسال می‌شود، از طریق سامانه‌ای به نام سامانه ارسال پیام کوتاه مدیریت و ارسال می‌شود.

سامانه‌ پیام کوتاه، در واقع نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که هم ابزار محتلفی برای ارسال پیامک دارد، هم بانک شماره‌ به‌روز را در اختیارتان قرار می‌دهد تا اگر می‌خواهید تبلیغات کنید و بودجه محدودی دارید، نگران هزینه نباشید.

ارسال پیامک انبوه غرفه داران نمایشگاه یکی از ابزارهای پنل پیامکی است. اگر شما صاحب کسب‌وکاری هستید که در آینده نزدیک قصد شرکت در نمایشگاه و اجاره غرفه را دارد، در ادامه با مزایای این نوع تبلیغات آشنا می‌شوید تا هم بتوانید هزینه تبلیغات را کاهش دهید، هم مشتری بیشتری جذب کنید و هم روش جدیدتری در بازاریابی را امتحان کنید.

جمع آوری بانک شماره موبایل

بسیاری از افرادی که در نمایشگاه از غرفه شما رد شوند، لوگوی تجاری شما را ببینند، وارد غرفه شوند و توجهشان به محصولات جلب شود، همان لحظه یا در آینده نزدیک، مشتری شما خواهند شد! برای همین مهم است که شماره این افراد را داشته باشید یا از آن‌ها بخواهید برای تعامل با کسب‌وکارتان عضو خبرنامه پیامکی شوند.

شماره سامانه اختصاصی پیامکی‌تان را در اختیار این افراد قرار دهید، از آن‌ها بخواهید در صورت تمایل برای اطلاع از کدهای تخفیف، محصولات جدید، جشنوراه‌های فروش و البته قرعه‌کشی‌های آینده در خبرنامه عضو شوند. البته هر موقع هم که بخواهند می‌توانند عضویتشان را لغو کنند.

حالا شما هم مخاطبانی دارید که بالقوه مشتریان آینده هستند و هم بانک شماره مخاطبانی را دارید که نسبت به محصولات شما توجه مثبت نشان داده‌اند.

اطلاع‌رسانی‌ ویژه اعضای خبرنامه پیامکی

قطعاً این تنها نمایشگاهی نیست که شما شرکت کردید و در آینده ممکن است بازهم از این فرصت تجاری استفاده کنید. اما چه راهی دارید تا همه مخاطبان نمایشگاه قبلی را به این گردهمایی هم دعوت کنید؟! درست است بازهم ارسال پیامک انبوه غرفه داران نمایشگاه!

پنل به شما این امکان را می‌دهد تا هم به صورت ارسال انبوه و هم به صورت شخصی سازی پیامک زیر را برای شماره‌هایی که دفعه قبل جمع کردید، ارسال کنید:

آقا/خانم ...... از شما دعوت می‌شود در نمایشگاه بین‌المللی جواهرات جهت رونمایی از مجموعه جدیدگالری شقایق حضور بهم رسانید

ارسال آخرین اطلاعات مرتبط با نمایشگاه

علاوه‌بر اطلاع‌رسانی‌های ویژه اعضای خبرنامه، با ارسال پیامک انبوه غرفه داران نمایشگاه می‌توانید دیگران را هم در جریان آخرین اخبار و اطلاعات نمایشگاه قرار دهید. پنل پیامکی بانک شماره‌های جامع و به‌روزی را به تفکیک از شماره‌های خودتان در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید پیام زیر را ارسال کنید:

نمونه متن پیامک تخفیف عید نوروز 1401حتما بخوانید: نمونه متن پیامک تخفیف عید نوروز 1401

دوست عزیز، ارائه بن تخفیف فقط در نمایشگاه! با این کارت از 25% تخفیف برای خرید از تمام شعب برخوردار شوید

گالری جواهرات شقایق

شما می‌توانید با کمک گرفتن از امکان ارسال منطقه هدفمند پنل، این پیام را به صورت انبوه برای هر بانک شماره‌ای که می‌خواهید ارسال کنید. ارسال برای مشاغل خاص، ارسال برای منطقه مشخصی در تهران یا حتی ارسال برای بانک شماره‌های همراه اول یا ایرانسل همگی با ارسال پیامک انبوه غرفه داران نمایشگاه در اختیار شما قرار داده می‌شود.

 نظرسنجی

حالا که نمایشگاه تمام شده، نوبت نظرسنجیست! اگر می‌خواهید برنامه بهتری برای فروش داشته باشید، برای نمایشگاه سال بعد بهتر برنامه‌ریزی کنید، درباره نیاز بازار و البته کیفیتی که در نمایشگاه به مشتری ارائه دادید، بدانید از ابزار نظرسنجی کمک بگیرید.

ابزار نظرسنجی این امکان را به شما می‌دهد تا برای تمام شماره‌هایی که جمع کردید، شماره‌هایی که داشتید و شماره‌هایی که ما در اختیارتان قرار دادیم سوالاتی را ارسال کنید و از نتایج آن برای تحلیل بازار و بررسی کیفیت محصولاتتان استفاده کنید.

سایرامکانات سامانه ملی پیامک

تا اینجا ما به مهم ترین ابزارهای پنل برای غرفه‌داران و البته مزیت ارسال پیامک انبوه غرفه داران نمایشگاه اشاره کردیم.

ملی پیامک به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل‌های اس ام اسی امکانات دیگری هم دارد که خیلی گذرا و خلاصه با آن آشنا می‌شویم:

  • امکان عضویت خودکار مشتریان در دفترچه تلفن شخصی
  • طبقه بندی اطلاعات مشتریان به صورت فایل Exel
  • ارسال پیام هدفمند برای اصناف یا مشاغل مورد نظر
  • ارائه کد تخفیف به شرکت کنندگان نمایشگاه
  • ارسال خودکار پیامک‌های مناسبتی

نتایج مثبت حضور در نمایشگاه و استفاده از بازاریابی پیامکی

تا اینجا با نتایج مثبت ارسال پیامک انبوه غرفه داران نمایشگاه آشنا شدید. پنل پیامکی به شما این امکان را می‌دهد تا خیلی سریع‌تر، راحت‌تر و البته کم‌هزینه‌تر از دیگر روش‌های منسوخ شده‌ای مثل پخش تراکت یا تهیه بروشور، تبلیغات و بازاریابی انجام دهید.

برای نظرسنجی هم نیازی به روش‌های قدیمی، پرسشنامه‌های کاغذی و ارائه آن به مشتری ندارید، خیلی سریع فقط با یک استفاده ساده از موبایل کلی مشتری جذب می‌کنید و خلاصه با این روش مدرن بازاریابی خیلی بیشتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، نتیجه خواهید گرفت!

پس اگر احساس می‌کنید که کسب‌وکارتان نیاز به پنل پیامکی دارد و باید حسابی روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی‌ کارتان را تروتازه کنید، برای دریافت فوری پنل در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنم نگاه کوتاهی به کتاب بازاریابی پیامکی داشته باشید و برای راهنمایی بیشتر با تیم پشتیبانی صحبت کنید.

امیدواریم کسب‌وکارتان حسابی پررونق باشد و بتوانیم در این مسیر به خوبی شما را راهنمایی کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید